090624

Tja allesammans!

Har precis ätit en härlig frukost ute i trädgården i solen efter en lååång sovmorgon. Äntligen har sommaren kommit! Det är ju det här man har längtat efter, solen som skiner, värmen som böljar och vattnet som börjar bli varmt. För mig blir det nog en rejäl slappar dag, jag ska lägga mig i en solstol och bättra på brännan ;) Här kör vi utan solarium nämnligen :). Känner ett enormt shopping-behov så snart bär det nog av till Siklas galleria, men inte idag. Längtar sjukt mycket efter ett par skor jag har spanat in på scorett, de är röda med skyhöga klackar och jag har varit förälskad i dem länge nu. En bild kanske slinker me på dessa vackra kreationer. Kommer vara hemma i ca 2 veckor nu innan familjen åker på båtsemester i skärgården. Vilken härlig dag de här kommer att bli! På me solskyddet och ut i solen nu, det ska iaf jag göra.

Ha de bra så länge! :D






Supersnygga skor från scorett som jag absolut älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0