Aj, IGEN

Fan asså nu får ju allt ta och ge sig. Har typ stukat foten :-(. F*CK. Varför kan jag inte gå en dag utan att skada mig. Så jäkla orättvist. Imorgon är det ju aktivitetsdag på skolan och jag har valt att klättra på klätterverket i Dieselverkstaden. Tänkte övervinna min höjdrädsla. Får se hur det blir med det nu, svårt att klättra på en vägg med en fot jag inte kan stödja på. Hoppas den är bättre imorgon. Får sovmorgon hur som helst! :-D

Hade ett fullspäckat schema idag, stanna kvar 2 timmar efter skolan och jobba på projekt, barnvakta, dansa. Vilket resulterade i att jag inte hade ätit sedan 11 imorse. Nu har jag fått i mig små köttbiffar och sallad. Mums! :-).

Ska sova nu, imorgon kommer pappa hem från sin jobbresa. Wohoo! :-D
Godnatt!

ha det bäst!



Åkte premierturen med moppen till dansen! Så jäkla härligt, det blir till att köra till skolan också snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0