Can we pretend that airplanes in the night sky, are shooting stars

Dåliga uppdatering igår, jag vet. Hade dansuppvisning, så jag tycker att jag är ursäktad ;-). Det gick grymt bra, fuckade upp alla mina rep men sen när det gällde gick det awesome. Var där från ca 10 på morgonen till 8 på kvällen. Dansade i princip hela dagen, nu har jag då fucking mycket träningsvärk i mina benar. Framsidan av låren och ryggen är värst. Det ser helt otroligt roligt ut när jag ska sätta mig ner haha. Visst borde det heta benar? Armar, läppar, naglar, fingrar, magar. Och sen ben, vad fan är det? Svenskan är helskum, inte konstigt att svenskan är ett av världens svåraste språk, finns ju knappt nån logik. Det säger jag som är helsvensk haha.

Ikväll är sista lektionen på måndagar för den här terminen. Så det blir nog bara lite mys och titta på filmen från uppvisningen :-). Kommer sakna dansen äckligt mycket.

Dagens musiktips: B.o.B ft Hayley Williams - Airplanes. GRYM! :-D

ha det bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0