Dans snart

Halv 11 ska jag befinna mig på ip. Damn it. Jag är inte så bra på att bedömma den tid jag behöver. Dessutom är alla badrum upptagna av folk som duschar så jag kommer inte åt mina grejer. Lär bli stressigt det här. Måste snart investera i ett par mjukisbyxor. Mina är borta så jag får låna Simons :-).

Igårkväll var jätte trevligt hos Amanda. Vi lagade mat, jag blev smått hög på cola - amanda fick ont i magen och tryckte i sig en trippeldos samarin, sen tittade vi på film.
När jag skulle gå hem insåg jag att jag bara hade haft med mig min skinnjacka = kallt. Så hon tryckte på mig nån skogshuggarjacka och sen på med skinnjackan. Det blev lite trångt. Jag såg ut som ett korvskinn haha.

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0