GANSTA

Idag har jag varit rätt trött men glad och eftersom jag gick i skolan och inget spec hände där. Sen när jag kom hem drog jag typ direkt hem till Amanda för att låna en fet hiphop outfit till dansen. Måste tydligen visa hur det ska se ut eftersom ingen fattar vad hiphopstil är, alla andra i gruppen kommer i en liten kofta och lite lössittande jeans. Det är inte GANGSTA. Ni ska nu får se på the real shit.
Gjorde så många försök till breaksteget att jag nu har ett svullet knä som liknar en böld fast inuti. + blåmärken + frrrrrruktansvärd smärta ;-). Det var dock skit kul idag och jag kände mig fett cool i mina kläder som jag får låna till uppvisningen.

Sitter och fixar naglarna med settet som jag nästan blev påtvingad (kändes det som, jag klarar inte försäljare). Köptes för 250 kr. Funkar väldigt bra måste jag säga :-) Inget nagellack, utan en buffer. Som gör att naglarna glänser :-).

Ska snart sova, skönt med, lite sovmorgon imorn.

ha det bäst!









FETT COOL!

Kommentarer
Postat av: Hermina

snygg tjej!! <3

2010-04-13 @ 18:48:31
URL: http://herminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0