God morgon!

Vaknade för en stund sen, jag måste faktiskt erkänna att jag gillar att vara uppe på morgonen. Inte att gå upp men när man väl är uppe så är det himla mysigt. Idag ska jag och Madde åka in till stan och äta brunch (okej det är väl lite mer frukost än brunch ;-)), där av den tidiga morgonen. Detta fenomen uppenbarar sig endast när jag har lov. På skoldagar kan morgonen ta sig ;-).

Senare idag vid 4 är jag barnvakt igen. Suck. Det jobbiga är egentligen att ta sig dit, mentalt. Jag måste verkligen stålsätta mig på att jag ska gå. När jag väl är där är det rätt kul :-).
Var ute och gick med min lilla hund igårkväll efter barnvakten. Fett stolt över mig själv! :-D Hon tyckte dock inte att det var lika kul som jag. Jag fick dra henne runt, släpandes i kopplet. Som tur var kom hon igång efter ett tag. Jag höll på att bli galen.

Nu ska jag fixa mig klart, här ser ni en bit av min morgon ;-).

ha det bäst! puss







Ja, otroligt hett. Fick ett infall och jag är ledsen för det ;-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0