Godmorgon

BAJS! Min fot gör så jäkla ont fortfarande. Ingen klättring för mig :-(.
Eftersom det inte är några lektioner idag blir jag alltså hemma. Meep.

Vaknade av att det var folk som klättrade utanför mitt fönster och upp på taket. Sen brakade ett enormt buller ut och jag förstod verkligen inte vad det var. Trodde att det kanske var inbrottstjuvar men var för trött för att bry mig och gå upp ;-). När det slutade somnade jag om jag när jag vaknar skrämmer jag och pappa varandra när vi går ut från sovrummen. Han visste inte att jag var hemma och vise versa. Det visade sig att "inbrottstjuvarna" var sotare... -.-' .

Kollar på topmodell nu, smell you later!

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0