Helt slut

Dansuppvisningen imorse gick jätte bra! Min danslärare sa att det var underbart att någon kom in och bara snodde all uppmärksamhet och tog över hela scenen. Så jag kan nog bara säga att jag är väldigt nöjd :-). Okej nu skröt jag lite. Men aja, min hjärna känns som en sponge. Svamp.Svamp.Svamp. --Svamp.

Tog mig in till skolan sen och eftersom jag missade lunchen drog jag och Hermina och åt på donken, trevligt trevligt ;-). Har dock blivit förskyld tror jag. Det var nog därför jag var så lost under uppvisningen och resten av dagen. Helt trött och tung i huvudet. Har tagit mig en kopp te och tittar lite på tv.

Smell you later ;-)

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0