Hemma!

Äntligen är jag hemma. Har just cashat in min lön från barnvakteriet. LYCKA! :-D
Sitter och smaskar karameller och min sura rabarber rem som jag och Madde köpte i stan och delade på. Vi var tydligen lätt distraherade, istället för att hålla ögonen öppna för att hitta ett ställe att bruncha på sprang vi runt och köpte godis i stånd och små affärer. Det är också LYCKA ;-)
Köpte ett halsband och ett par ursnygga örhängen på H&M. Jag som är på jakt efter ringar blir så himla deprimerad när jag inte hittar några tröst köper annat istället. Då blir man lite gladare ;-). Ja, jag inser att det är ett problem.

Nu kom mamma hem från sin affärsresa. Vi ska kolla lite på tv nu och mysa.

ha det bäst! puss

Nu spelar: Angie Be - Soundwaves





Nya örhängena! :-D Från H&M.



Nya halsbandet, H&M. Var grymt fokuserad på att få den sluta svänga ;-).





Wihoo ego :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0