Hotel Hytting

Ikväll blir det middag hos min kära bästis Amanda. Jag klampar in med hunger som dejt och planerar att äta henne ur huset ;-). Som kompensation tar jag med lite glass. Apelsin och choklad, a combination from heaven, I stink (think:-)) hihi.
Ska iväg och hyra film snart och har laddat ipoden med en massa bra ny musik. Underbara tider.
Dessutom tog borsta-bort-sand-bilen en sväng förbi min gata alldeless nyss, vet inte om jag vågar ta moppen. Tycker inte att gubben i lastbilen gjorde ett speciellt bra jobb, nu ligger allt grus på ena sidan av vägen...

Det blev lite shopping på Sickla gallerian innan fikan. Monki hade rea, då är det ju fan
omöjligt att stå emot. Fett bra priser, så spring och köp alla glada! :-D Fick med mig massa fint hem,
Visar sen!







Amanda vill att vi ska hyra skräckfilm, fy faaa-aan. Aldrig, då skulle hon inte skickat
ut mig på det här uppdraget. Hatar skräckfilmer.

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0