I knew when we colided

Tillbaka från en dag på stan. Ganska varmt därinne faktsikt :-). Har upptäckt att mitt hår behöver klippas. Damn it. Vill ju ha långt hår. Min underbara frisör (bög, så ni förstår ju hur det kommer låta) kommer ha åsikter.
Ungefär såhär kommer det nog låta: " Herregud gumman vad har du gjort med ditt hår??? Detta är MISSHANDEL! Jag måste klippa ditt hår sött, snyggt och chict, men gud dina toppar är så slitna och kluvna. Detta blir svårt... (hummar). Nej, vet du vad, det enda vi kan göra är att klippa dig flintis. Tyvärr sötnos."

Därför vågar jag inte gå dit. Myyp.

Har tvingat mig att lyssna på Train - Hey soul sister. Nu börjar jag faktiskt gilla den! :-) Han sjunger väldigt lugnande. Även fast det är lite likt Im yours med Jason Mras. But i like it :-D.

Nu: Middag, mamma har lyckats köpa tortellini med pesto i. Great. Fan ta pinjenötter. Fan ta allergi. Jag får dock taggliatelle som i stink is very najs.
Sen: Barnvakt. Har laddat upp med tidning och godis. Dock inget sällskap :-(. Det blir jag och tvn, see you soon lover.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0