If you want these kind of dreams

GREAT SUCCESS - som Borat skulle sagt ;-). Har äntligen kommit snäppet närmare till ett sommar jobb. Ska ringa till nån snubbe om 10 min och så ska jag få nummret till han som äger bageriet. Fan vad kul det skulle vara om jag fick jobbet. Grymt taggad! :-).

Jag och Nicco åker in till stan vid två. Vi kör på stadsvandring med inköp av godisremmar (mums!) och båtresa till djurgården. Ska hinna med allt möjligt idag innan jag ska barnvakta. Det blir väl filmkväll där för barnen kommer sova, så jag har hela huset för mig själv. Ska försöka hitta lite sällskap till det. Vill inte vara ensam ;-).

ha det bäst!





Lejonmanen/morgonruffset ett i-lands problem. Men det är FORTFARANDE jobbigt! ;-)

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig idag? :)

2010-04-17 @ 16:15:10
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0