I'm falling apart, don't say this wont last forever

OMG är typ sjukt mörk under ögonen! Det kan inte vara bra. Är fett degig. Pluggade stenhårt i typ 2 timmar och satt ute i solen. Jag hade på mig sjukt mycket kläder men frös ändå. Nu är jag helt slut. Fan jag hatar att vara sjuk.

Något väldigt spännande är dock att mina favorit skor all time high är på rea. De för dyra i fullpris men nu kan jag faktiskt köpa dem. Mamma kommer väl inte bli så glad haha. De är snygga! Perfekt höjd på klacken och underbar modell + att dem är röda ;-). Asså det finns seriöst inte ett snyggare par skor på denna planet iaf. Det finns ett par kvar och de är i min stl! Måste bli frisk så att jag efter skolan kan kubba in och köpa dem!! :-D

Här är en outfit från någon vecka sedan, lite uppfixad. Eftersom det inte blev någon idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0