Jobbig natt, känns bättre nu

Fan asså, har du någonsin upplevt att du vaknar mitt i natten flera gånger av att du svimmar? Först vaknar man av att allt snurrar, sen känns det som att ens kroppstemperatur höjs med 4 grader, du börjar svettas, hyperventliera och tillslut, om du inte hinner böja ner ditt huvud så svimmar du. Eller faller ihop, men du ligger ju redan ner, så du vet inte vad du ska göra.
Shit är verkligen glad att jag är vaken nu. Vaknade med stora mörka ringar under ögonen men nu är dem nästan borta! Ett friskhetstecken? :-D Känner mig piggare och inte lika svampig i hjärnan längre. Great Success!

Jo, nu känner jag mig faktiskt bättre! HAHA YES :-D.

Hockeymatchen igår var ju bara för spännande! Kan inte fatta att Djurgården satte det vinnande målet med bara några sekunder kvar av sudden death. Underbart!

Varför går det inget bra på tv vid den här tiden? Det är ju nu man behövder det!!! ;-)

Hoppas ni har det bättre än jag har det just nu ;-)

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0