Matte

Dumma dumma dumma dumma dumma matte! JAG ORKAR INTE! Trotts allt verkar jag klara av det ändå. Någonting gick alltså in på lektionerna ;-). Imorn är det prov, jäkla bajs. VEM sätter ett prov dagen efter ett lov, VEM? Jo min mattelärare såklart. Åh va kul det ska bli -.- .

Snart ska jag in till nacka forum för lite söndagsshopping med Nicole, om hon någon gång skulle vilja svara på sin cp mobil ;-). När jag kommer hem är jag stolt ägare till en riktigt fet miniräknare. Okej inte så stolt, mer deprimerad.




MATTE, Tummen ner!





Shopping och mobil, tummen upp :-)



SOLSKEN! TUMMEN UPP! synd att jag inte får vara ute eftersom jag plugga...



hörs snart!

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0