Nu bär det iväg till påskön

Nej inte den riktiga påskön. Men den är det för mig. Hästholmen, hos min farmor. Där firar vi påsk varje år och letar ägg. Bara en gång kunde vi inte ta oss dit och ni kan ju förstå vilken katastrof det var ;-).

Måste bara tjata lite här också om min soloroll. Så jäkla kul! Dessutom har jag nu fått en till "soloroll" i en annan dans vi gör som inte tillhör sagan. Jag ska stå i mitten och improvisera på något poetiskt sätt... hum? Man kan ju inte vara seriös i en sån situation, jag ska tydligen vifta och snirkla lite med armarna och hur lätt ni än kanske tror att det är att bara skärpa sig. Så är det inte det, stod och fjantade mig hela lektionen. Sådär, nu är jag klar hehe :-).

Simon ligger hemma och är kräksjuk, men vi hoppas på att den går över idag, det verkar så än så länge. Fan om jag blir smittad. Jag kommer gå under då. Vägrar va sjuk på vårens båda lov!

Snart ingen snö kvar! Hur jäkla härligt skulle det inte vara om man kom hem efter helgen och allt var borta? :-D

ha det bäst! Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0