Skäms på mig

Ber om ursäkt för grymt dålig updatering. Var som sagt hos farmor på henne ö och firade påsk. Där.fanns.inget.internet. Och det säger väl egentligen allt. As mysigt var det som vanligt :-).

Igår hängde jag med Nicco i stan. Hittade äntligen nagellacket som jag letat efter! VICTORY! Det är skit sött, slänger in en bild. Köpte även en ny hårspray och en mascara + örhängen. Lycka :-).
I torsdags glömde jag min mac på Gina när jag köpte en svartvit randig tröja. Och detta kom min briljanta hjärna på när jag var hemma. Ringde runt till alla affärer jag varit i när jag tillslut fick veta att de hittat en laptop på gina. Fjjuuuuu säger jag bara ;-). Det krävs extrema skills i klantighet för att klara av något sånt.

Idag är det barnvakt, bläää. Måste ta Claras pass för att hon är borta. JAG ORKAR INTE! Ska göra det imorn också. Jag brukar gå vid 4 och hämta dem. Vilket göra att det är svårt att hitta på något den dagen när den blir så uppdelad. Och jag tar ju obligatorisk sovmorgon också ;-).

Nu spelar: Donkeyboy - Ambitions. As skön :-).

ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0