Snart fika

Nu är skolan slut, så det bli fika med Josefin och Johanna. Funderar på nån uteservering här i Sickla eller Espresso House där jag är stammis. Om ni inte har smakat "Frapino", då måste ni verkligen göra det! Det är som en smakexplosion i munnen ;-). Nån slags vanilj skake med små isbitar i som jag den kall och lite krispig, chokladsås och sen på toppen grädde :-). Det är en magisk kombination som jag erkänner kanske låter väldigt ordinär, lite konstig och tråkig samt inte så god. DET ÄR FEL ;-). Det är underbart, himmlen på jorden!

Har klarat mig genom dagen med en hanterlig dos yrsel. Var på väg att lägga mig ner på golvet en stund innan lunch när det var som värst. Ska som belöning kolla om mina favoritskor finns kvar på rean. Jag vill så gärna ha dem! Men vet inte om jag vågar köpa dem.



Det man ska dricka!

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0