Andas, andas, ta det lugnt.

Kom hem från dansen för ett tag sen. Jag blir så j*vla arg! Dansen var perfekt innan, nu har hon ändrat den! Från en tung hiphop dans till nån fjollig hoppig sak. Nae fan asså, jag är lack enda in i skelettet. Sen ville hon inte byta tillbaka. Är det vi som ska dansa och ha kul eller hon? Jag sa till henne iaf, så hon får tänka till nästa vecka.
Kul blir det iaf för vi ska göra en till dans, med Dirty Dancing tema. Så himla coolt. Fatta att dansa till sån musik.
Ska anmäla mig till hiphop-kursen på balletakademin imorn. Tänkte ta klassen på fredagar, även fast tiden suger. 18.30-20. Bajs. Det kommer bli grymt kul iaf! :)
Orkar inte fota dagens outfit idag :) hehe. Så här kommer lite plagg som jag längtar efter till vår och sommar.
Dessa snygga "magtröjor" eller Cropped som det heter på engelska kommer från TopShop.
Grymt söta tycker jag! Vad tycks? Tycker ni att det är ok att gå i en sån till skolan?
Jag tycker det skulle vara sjukt coolt :).

ha en fortsatt bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0