Bra dag tillslut!

Nicco fick ett desperat behov av mig :P Så jag åkte till henne och resten av eftermiddagen rockade vi loss i hennes kök. Klassiska 80 tal och rock låtar passar allra bäst när man ska köra improvisation/knäpp-dans. Vi sjöng med i låtarna bäst vi kunde innan jag skulle hem. Alla tåg är ju inställda så jag fick skjuts :-).
Nu sitter jag me le familj och tittar på nån skum spansk film. Den tog sig till slutet, men var grymt knasig i början.
Detta blev ett litet inlägg för jag är dö trött ;-) ska dricka en kopp te och vara avundsjuk på alla som har badkar. Ja, Nicco jag syftar på dig :-). Älskar mina underliga vänner varav en av dem tänder på bokhyllor x). Hahah där fick du!
Just det, jag och Nicole hade en väldigt obekväm webcam händelse idag... Men hallå, hur många vet egentligen att man måste hålla för själva kameran och inte den lilla rutan med bilden för att man inte längre ska synas?! Sen att man skriker så att personen med svaga nerver som sitter på stolen brevid flyger ner på golvet av rädsla. Det är något som bara de skickligaste människorna kan lyckas med.
ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0