Frisk!

När jag vaknade imorse var illamåendet borta och jag kände mig helt frisk. Var dock helt utsvulten eftersom jag inte fått behålla något i magen igår. Så jag tryckte gladeligen i mig två mackor och en stor kopp te :-). Än så länge har det stannat. Jag har gett mig diagnosen frisk iaf så jag tänkte snart vandra i väg till dansträningen. Det är ju typ snart uppvisning, tiden går så snabbt. Vill så gärna hitta på nått idag. Typ åka in till stan. Jag har blivit enormt sällskapssjuk, måste hitta på grejer hela tiden.
För er som inte vet går min favorit film på tv ikväll. "En ung Jane Austen". Den är så grym och det spelar ingen roll hur många gånger jag tittar på den. Alltid lika bra, och jag blir alltid lika förvånad och förtvivlad om hur det slutar. Hennes liv är så gripande. Det är vid den filmen jag tänkte spendera min lördagskväll medans jag barnvaktar... Bajs. Jag pallar inte, men vad gör man inte. Mamman skulle överraska pappan med en alla hjärtans dag middag. Ja, ikväll. Ja, jag vet att den är imorn. Jag tyckte det var gulligt och sa att jag kunde hjälpa till. Dagens goda gärning :).
Nu ska jag börja byta om och fixa tullpanerna. Usch va det snöar :( Jag vill inte gå, ska fråga pappa om skjuts. Oh f*ck vilka saltsjöbaden fasoner. "Jag riiiiinger pappa". Illa. Aja :P Ibland kan man inte hjälpa det ;-).
Ha det bäst idag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0