God morgon!

Nu har jag ätit frukost ska snart hoppa in i duschen. Vaknade med halsont men jag hoppas det försvinner underdagen. Igårdagens mission misslyckades, 1. jag hittade inte min halsduk. 2. jag kom hem med en massa andra grejer. 3. Jag har fortfarande ingen halsduk. SÅ idag åker jag in till Sickla gallerian, den kan man alltid lita på. Det var ju också där jag såg "min" halsduk, som jag btw gömnde så att ingen skulle ta den. Det är ett asbra knep. Det gäller bara att komma ihåg var man gömde den ;-). Halsduken ska bli min mohahah :-).
Jag ska lägga in bilderna på vad jag köpte igår, jag gick lös på studiebidraget. Jag är dock väldigt stolt över mig själv för jag har pengar kvar! ;-)
Jag måste slänga in en liten bit av optimism då det inte händer ofta ;-) Jag älskar det här vädret! Jag vet inte varför, borde nog inte gilla det. Men nu har det ju blivit så varmt att det är skönt att vara ute. Luften ser ut som när man har druckit ett glas mjölk och sen har i vatten - hahah oj vilken liknelse, jag måste vara knäpp ;-)
ha det bäst! puss
p.s om ni vill lyssna på en bra låt, kolla in den här: http://www.youtube.com/watch?v=3uj9luielIE
Den är fett mysig! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0