God morgon alla snömonster!

När det kommer så här mycket snö får jag en massa nostalgiska minnen. När man var liten var man ju överlycklig om det kom så här mycket snö. För det var lika med att vara ute och leka snöbollskrig, bygga snögubbar, åka pulka. Nu är jag bara arg för att tågen inte går som de ska så det blir svårt att ta sig in till stan.
Det är något som alltid tycks inträffa efter att jag varit sjuk en tid och äntligen är frisk och vill komma ut och göra något: INGEN kan göra nått med mig. Alla är redan upptagna, har avstängd mobil, svarar inte, pluggar. BAJS! JAg som så gärna ville ha lite sällskap in till stan idag :-(. Jag vägrar stanna hemma. Jag ska ut. Så nu tänker jag fortsätta terra min kära vänner och ni kan ju skänka en liten tanke. Någon måste ju vara ledig. Det var en sån här lördag jag hade planerat att om ingen kunde göra något så skulle jag fortsätta fixa min header. Men nu harjag ju redan gjort det medans jag va sjuk. Och den är så jobbig och jag blir bara arg så nu ger jag upp ett tag.
Ha det bäst!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0