Inte precis vad jag siktade på...

Jag vet att jag sa till mig själv för några dagar sen " åh nu vill jag bara ha lov och vara hemma och chilla". Det var väl inte riktigt så här jag tänkte mig det. Men nu är jag här hemma med illamående och toaletten bara ett par steg iväg. Tydligen är jag inte ensam om detta. Detta menat med att jag är magsjuk - sen försvinner det i någon dag - sen är det tillbaka. Enligt min doktor iaf. Varför kan jag aldrig få de vanliga sjukdomarna? Mina är alltid så extraordinära. Dödsförkylning men utan feber? Vad i tacoskalet är det? Hur kan man vara så sjuk utan feber? Det finns uppenbarligen. Känner ni igen er?
Jag såg just reklam för den nya säsongen av Desperate Houswifes, jag hade helt glömt bort hur sjukt spännande det sista avsnittet slutade. Jag måste se dem! Har liksom tappat det här med att se på serier sista året pga plugg osv. Det här såg så spännande ut att jag kommer sitta och hoppa i soffan när det börjar ;-). Är det bara jag som längtar?
Eftersom jag ännu inte kommit ur min berlock-besatthet så kommer här lite fler från milajki.com :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0