Jag är frisk friisk som en fisk.. Nej nu är jag sjuk igen :(

BAJS! Varför kan inte min mage hålla inne sitt innehåll? WHY? Varför måste jag plågas i frrrrruktansvärd smärta? :O
Det är så inte rättvist. Jag blir ju alltid sjuk. Det finns inget annat för mig att göra än att läsa min nya Elle tidning VÅR NUMMRET :D.
Men det här med "trendbibeln" som man får med... Skulle ni sätta bh:n eller korsetten utan på er tröja? Jag tycker det låter lite knasigt ;-)- Jag tycker att korsetten är snygg när den syns lite igenom tröjan, alltså bakom.
Sen är då nästa trend att man ska gå runt med en stor plastpåse på sig. Eller så tycker jag det ser ut iaf. Snyggt? Hell no enligt mig. Vem skulle gå runt med en sån egentligen. Säljs dem? Finns det folk som faktiskt köper dem för dyra pengar? För mig är det väldigt svårt att tro, jag tycker att modellerna ser ganska roliga ut ;-). Vad tycker ni?
Så här tycker modehusen att man ska gå runt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0