Jag har blivit en isglass :-(

Nä fy fan. Jag hatar SL! Kan de inte hålla koll på sina satans bussar och tåg så att man slipper gå i typ 23 minus grader. I converse, rätt tunn jacka, vantar som inte hjälpte, ingen mössa och tunna byxor. Jag tänker ALDRIG gå ut igen heheh. Det var helt galet. Sista biten hem som var rätt lång och som jag fick eftersom bussjä*vln aldrig kom var jag helt vimmelkantig. Av kyla. Fatta det! Därför smet jag på vägen in i min gamla mellanstadieskolas matsal och värmde mig lite. Tur att man fortfarande kan alla vägar. Det är nog sånt som aldrig kommer försvinna. Tur det annars hade jag väl svimmat halvvägs hem.
Mamma fick iaf ta emot en frrrruktansvärt arg och frusen Olivia som knappt kunde gå. Så det vara bara att ta fram filten och duntofflorna och en kopp te och låta mig avreagera mig. Jag vet att det lät som att jag var arg på dig mamma men egentligen var det mig själv jag var förbannad på. För att jag inte lyssnat på dig imorse och tagit de tjockare och bättre lämpade skorna ;-).
Nu har jag börjat tina till en liten blöt fläck istället som är den förväntade konsekvensen av att en isglass smälter ;-).
Har prov i ekonomi imorgon så jag måste plugga galet mycket och hårt ikväll. Så det bli ingen dans för mig :-(. Fan va jag kommer att komma efter. Ojojoj nu driver jag iväg här känner jag. Måste börja plugga nu.
Men först: Dagens Outfit :-D
Ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0