Kan inte sova :(

Sitter och kollar på American Idol. Det finns inga ord haha. Vissa är verkligen från en annan planet ;-). "Oh Harold, no honey! Don't cry!" hahahaahha. Stackarn asså. Okej, jag ska väl inte säga så mycket... för min sångröst är inte mycket att skryta med. Kan som sagt inte sova. Är för hungrig eftersom jag inte kan äta något utan att få upp det :(. Sen sov jag (med vissa avbrott :S) till 12 imorse... Så jag får väl skylla mig själv antar jag. Sinken nere i köket gjorde just ett väldigt skumt gurglande ljud eller ja - hela huset gör alltid konstiga ljud när man är ensam. Lite läskigt, nu skulle man behövt någon att gömma sig bakom eller hålla om. Tyvärr sover alla, föresten vill ingen komma nära mig nu, smittrisken är ju rätt stor. Ojojojoj nu är det typ bara 2 min battteri kvar på min laptop. Borde stänga av, men jag känner mig så ensam. Jag är nog den mest sällskapssjuka, hungriga, sjuka människan i världen... ja det känna så iaf. Jag har fått ett ryck och vill göra om mitt rum. Typ måla om i en ny färg. Har upptäckt att turkost inte var så smart eftersom man tröttnar rätt så snabbt. MEN ÅH SLUTA VISA MAT PÅ TV! Jag dör av hunger. Snart sova, god natt. Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0