Min tur då

Jag antar att det är min tur att säga att äntligen är det lov!!
Fan vad jag här väntat och längtat, blir hemma nu nästa vecka eftersom Thailand blev inställt. Jag ska bara sova, softa och shoppa :-D Sen i slutet av lovveckan ska jag upp till dalarna. Jag vet, vad fan gör JAG där ;-) I skogen någonstans bor min faster och min kusin. Så vi ska upp och hälsa på dem. Nu sitter jag och gör ingenting. Jo, beundrar min nya klänning från H&M. Jag kunde inte hålla mig, utan kände at jag bara MÅSTE köpa den. Och den var ju billig, 149 kr :-).
I kväll kommer Madde hit och vi ska ha sleepover, det gäller att bevara de fina traditionerna och detta är en sådan :-). Mys med filmer och snacks <3
Jag har varit enormt dålig på att blogga den här vecka, och ännu värre är det med dagens outfit. Så jag sätter ihop lite bilder nu :-)
ha det bäst! Och njut av lovet! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0