Mysig morgon än så länge

Än så länge är min morgon bra, till skillnad från min natt - som inte var så trevlig. Sitter och äter lite flingor med bär i = grymt gott! ;-)  och tittar på Sex and The City - The Movie. Jag älskar scenen där hon provar olika bröllops klänningar, de är så fina! Förut förstod jag aldrig varför alla tyckte att Sex and the City var så bra. Jag fann inget speciellt med det... nu gör jag det. Även fast modet kanske inte riktigt är min stil så gillar jag verkligen personligheterna :-).
Nu dags för min shot! Alltså någon slags yoghurt för magen. Ska mysa ihop mig i soffan och hoppas att illamåendet snart går över och att min frukost stannar i magen. Det är läskigt hur svag man blir när man inte äter något. Eller får ha det kvar i kroppen. Det känns som att jag är en gammal tant typ :P.
Här kommer en bild på Carrie Bradshaw i en Vera Wang klänning, så snygg! ;-)
Vad tycks?

ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0