Promenad

Kom för en stund hem från en lång promenad med mamma. Jätte mysigt. Åt ett helt berg med lunch så nu är jag mätt och nöjd. Sen var jag och handlade lite mat medans mamma skottade upp en ficka i snön till hyr bilen. Jag har ännu inte fattat vad vi ska ha den till. Vi som redan har en bil.
Sitter nu och läser en grymt tråkig engelska bok, jag ångrar att jag inte valde twilight istället trotts att jag redan läst den. Höll på att somna så jag tog en liten paus och hamnade här på bloggen :).
Ikväll planerar jag och mamma att köra lite hemma spa. Fotbad och nagellack :)
Just nu känner jag att jag bara skulle vilja klippa lugg, färga håret brunt och ha det rakt igen. En total motsatts till mitt nu lockiga, blonda (ofärgade) hår. EgenKligen (som Björn Gustavsson sa) borde man prova en peruk först för att se om man över huvudtaget skulle passa i det. Buttrix nästa då ;).
Eftersom jag har på mig myskläder idag besående av en stor vit stickad tröja och mjukisbyxor tyckte jag att det inte var mycket att visa upp. Så här kommer en bild på en sjuuuukt cool outfit. Jag vill köpa allt från hemsidan boohoo.com! Så jäkla snygga grejer + att det inte är oöverkomliga priser :). Här kommer ett exemplar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0