Sammanbrott here i come

Nu är jag äntligen klar med allt jag skulle göra. Har pluggat ihjäl mig den här veckan och har knappt kunnat blogga nått. Men jag känner ändå att skolan måste gå före att sitta och skriva ut sitt liv på internet. Det känns skönt att veta att jag klarar av att ha så mycket och fortfarande göra ett bra jobb samt att ha kvar dansen och jobbet. Det trodde jag aldrig skulle gå, men istället har jag suttit uppe varje kväll tills sent och sen bara sovit några timmar bara. Men jag har överlevt! Dock hade jag ca 2 sammanbrott varje dag den här veckan. Känner att sportlovet kommer väldigt lägligt :-).
Usch kände mig illamående imorse, kan ju iförsej bero på övermycket stress och alldeless för lite sömn. Men jag trodde att det kanske va kräksjukan som va tillbax. Nu mår jag dock lite bättre. Ska snart pallra mig till skolan.
Fan asså vi har ju ingen mat här hemma! Jag kommer hungra ihjäl, ivärsta fall får jag köpa nått i skolan sen. Tur att man är kompis med snubben i caféet. Har ju lyckats charma till mig både det ena och det andra. Puppy eyes funkar alltid :-D. Se dock upp för den sura gumman, hon gör alldeless för stark varmchoklad och dessutom har hon så mycket grädde på att det blir grädde med varmchoklad. Illa.
Nä nu ska jag fortsätta jakten på något ätbart.
ha det bäst! puss
Jag bjuder på den där ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0