Sjuk

Vaknade imorse efter ca 4 timmars sömn. Jobbet igår gick jätte bra! Men jag var så död efter, jag måste ha plockat undan hundratals glas. Det var världens ös och livebandet som jag inte kommer ihåg namnet på var grymma ;-).
Hur som helst när jag klev ur sängen han jag bara ner för trappan sen vill ni inte veta resten. Jag har iaf spenderat delar av dagen vid toaletten. Jag hoppas verkligen inte att jag har vinterkräksjukan. JAG VILL INTE :(.
Sitter och tittar på topmodel och mår sådär.
Blev sugen på att shoppa ;-) måste stå emot. Jag sparar ju. Det är så svårt. Det jobbigaste med det är att jag nu är så desperat att jag inte skulle bry mig om vad jag köpte. Fika, smycken, mat, tvål, småsten you name it! Bara jag får dra mitt kort och känna den där känslan av belåtenhet och tillfredställelse. Det är det som är så farligt, jag kan inte bara låta pengarna ligga. Jag måste spendera. Jag får väl kalla mig en shopaholic antar jag. Och detta är min bekännelse. - Ja, jag releterar till filmen "En shopaholics bekännelser", den är så bra. Även fast mitt läge inte är lika illa som hennes så kan jag känna igen mig i vissa delar.
Ha det bra! Ikväll stannar jag hemma - obviously. Det blir fredagsmys med familjen, eller ja, mys för dem. Inte så mycket för mig. Illamåendet vill inte gå över.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0