Sko(gs)-galen

Ciaociao, var dålig på att blogga idag. Dagens första inläng kl.......16.24. Fan va illa. Skärpning. Kom precis hem från skolan där jag med glada besked fick veta att jag fått mvg på min eng novell :). Omg asså, ibland är man nöjd med sig själv. Nä, nog med skryt. Jag hatar skryt, usch och bajs. Just det, jag är väldigt inne i en bajs-period.Jag säger bajs till det mesta, vare sig det är bra eller dåligt. Det går inte att sluta! Tack för den Madde!
Träffade Amanda på tåget in till skolan, det var väldigt trevligt. Men åh! Nu låter jag som min mamma! Ibland när vi tittar på film fäller hon kommentaren "men han ser väl TREVLIG ut?". Trevlig? Hur i kokkosbollen kan man se trevlig ut. Jag sitter och vräker ur mig hur snygg han är medans mamma säger att han ser trevlig ut. Känner någon igen detta? Jag garvar lika mycket åt det varje gång. Det blir så komiskt i ögonblicket. haha.
Jag har blivit lite skogstokig på sista tiden. Har planerat att träna nästan varje dag i veckan, och hur skulle jag ha tid med det hade jag tänkt? Jag är också inne i en sko-galen period. Säkert bara för att jag inte får köpa nått efterom jag sparar inför Thailand.
Jag lägger nu upp lite bilder på skor som jag suktar efter men självklart inte kan köpa eftersom jag är luspank.
Högklackat från Nelly.se



Skor med kilklack från H&M.
Ja, jag medger att det ser plastigt ut, men för 300 spänn.
Kan man förvänta sig mer? Jag tycker iaf att de är super snygga!



Jag är inne i en nit-period och de här tycker jag var sjukt snygga!
Bra klackhöjd också. Jag pallar inte stappla runt på skyhöga klackar som man
knappt kan gå i. Kör hellre på lägre och gå snyggt!
Från Nelly.se



Söta puderrosa heels med resårband. Jag tycker de här var
as läckra!
Också från.... Nelly.se



Måste införskaffa ett par gladiator-sandaler. Skulle
lätt sattsa på dessa!
Nelly.se



Jag har aldrig varit ett fan av ormskinn. Men jag digger dessa!
Sjukt snygga på sommaren med en vit el svart klänning.
Från H&M, budget skor kan också vara snygga! H&M bevisar det.

Ja, detta var vad jag hade att bjuda på. Vad tycker ni? :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0