Sleeping beauty...

... Ja, det skulle jag vilja kalla mig. Dock är fallet inte riktigt så. Jag är rätt så säker på att jag in är det minsta vacker när jag sover. Lite dreggel här och där, pratar i sömnen, sover med öppen mun... om jag snarkar är tveksamt. Men varje gång jag vaknar och ska ta första andetaget i vaket tillstånd så grymtar jag, jag har verkligen försökt ta ett normalt andetag men jag får in så mycket luft att det blir ett sånt ljud.
Fick inte mycket sömn inatt, vi skulle upp rätt tidigt. Tummen ner. Så idag har jag och Madde chillat på ett café typ hela dagen. Så himla mysigt ska ni veta. Timmarna bara flyger :). Sen var vi och tittade i affärer tills vi blev utslängda från H&M. Då åkte vi hem :).
Nu vill jag att min blogg ska sammarbeta med mig och lägga upp lite bilder på gårdagens fest-outfit :) please please work with me here!
Tunika med broderi - Gina, Leopardfärgade tights -
Gina



Heels - Skopunkten ( köptes i ett desperat case av
pankhet, tycker dock att de var skit snygga. Billigt
behöver inte vara dåligt!)



Glömde fota frisyren, har iaf flätat två halvtjocka
slingor på vardera sida. Sen hade jag bara lite curl-
mousse i :).

Nu blir det myskväll med familjen, ha det bäst!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0