Stek på Grodan

Idag har jag varit inne i stan på självaste Grodan. Jag kallar mig själv "the mental support" vilket säger det mesta ;-) Stod och "hjälpte" Lisa som var en exlusiv Garderobier. Väldigt fancy :-) Sen när jag fick sparken därifrån, mest för att Lisas chef inte skulle upptäcka mig så drog jag till Sturegallerian. Kunde inte hjälpa det, mina fötter fick eget liv och styrde mot Zara. Jag blev verkligen förundrad, för Zara har alltid för mig varit helt okej kläder. Men nu var det sjukt snyggt! Deras vårkollektion KROSSAR! ;-D Jag hade tyvärr inte så mycket pengar på mig så jag fick bara med mig hem en super söt vit-rödrandig top. Det blev en mysig dag tillslut!
Nu väntar jag på att Nicole ska komma över. Vi ska ha lite myskväll :-). Vi har gäster. Och eftersom Kapten Banan (jag vet, inga komentarer på namnet tack) så gärna ville ha en liten bit uppmärksamhet så får du här nån rad ;-). Det var veeeeerkligen jääääätte treeeevligt att du kom ;-)
Min nya top ser ungefär ut såhär. Var lite lat och orkade inte ta en bild (a).
Den här kommer från Gina Tricot ;-)

Ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0