Tjolahopp!

Hinner bara slänga in ett kort inlägg för snart ska jag jobba. Jag förbannar staten eller vem det nu är som ska fixa så att vägarna är skottade och snöfria. De borde själva prova att försöka knuffa upp en barnvagn med en tjock liten unge i upp för en backe i slirsnö. Då skulle det bli fart på dem. Det är iaf vad jag snart ska göra. SUCK. Gud vad jag inte orkar någonting just nu.
Fick reda på att en bok vi läser på engelskan ska vara utläst till imorn, får väl se hur det går. Tror jag ligger på sida 15 eller nått (a). På torsdag ska jag jobba igen men då på en företagsfest. Det ska bli fett kul :).
Börjar panika lite med tanke på att pirateday är på fredag. OMG hur ska jag hinna fixa en outfit. Det är inte precis så att man har en piratoutfit i garderoben att bara dra fram.
Jag inser också att jag blir ensam på alla hjärtans dag, va fail. Tur att man har fina vänner som man kan fira med ;). Jag kallar mig enastående ensamstående :) får väl skicka en ask choklad till mig själv och låtsas att det är från någon annan :).
Här kommer dagens outfit:
Kofta och mössa - Gina, Stickad klänning - Vero Moda,
Strumpbyxor - Twilfit, Halsband - H&M &
I.me.my.
ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0