Vantar på vift

Sitter med en kopp varmt te i soffan och tittar på CSI. Har inte tagit det lugnt alls idag känns det som. Först skola, sen blev fikan med Josefin inställd :( vi tar det en annan dag honeypie. Sen tog jag mig hem, på tåget blev jag utstirrad av någon creepy gubbe. Det var lite obehagligt. Sen var det direkt hem, äta mellis snabbt, bubba iväg till dansen. Det gick bättre den här veckan, vi kompromissade och blandade med de gamla och nya stegen. Sen bestämde vi att vi skulle göra en dans till Maniac med Hall & Oates. Så sjukt bra kommer det bli, åttiotals-tema :) banvärmare och illrosa body here i come.
Sen har jag kubbat runt och gjort massa små grejer eftersom päronen inte är hemma måste ju nån se till att inte hemmat faller ihop. Brorsan är ju inte mycket till hjälp :P Aja, vad kan man förvänta sig av en snart 15 åring? Jag får väl stålsätta mig på det värsta.
Nu känner jag att jag svävade ifrån ämnet lite hehe... aja hur som helst. Lillskiten Signe springer runt som en galning och hämtar vante efter vante. Jag förstår inte hur hon hittar alla. Sen springer hon förbi mig, skakar på huvudet så man tror att vanten sett sina sista dagar och jag kommer rasande efter. Denna prossedur har upprepats i ca 2 timmar nu. Tålamodet är lika med stubinkort nu.
Imorn har jag sovmorgon :) så skönt att man dör. God natt gott folk, lots of love.
P.s Orkade inte ta en bild på min outfit idag, fann inte tid :S. Så här kommer ett bäger som jag önskar att jag en dag ska äga: boohoo.com in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0