Vi som åker väldigt bra skidor från soffan

Jag och mamma sitter nu och tittar på Damernas OS sprint. Eller sitter kan jag väl inte kalla det... Vi hoppar, sitter står, skriker, peppar och åker väldigt bra skidor från soffan. Det är sjukt spännande och vi har faktiskt väldigt många duktiga skidåkerskor :-).
Nu ska jag sova, jag hoppas att jag känner mig bättre imorn. Orkar inte vara sjuk mer.
Mamma tjatar på mig att jag ska dricka vatten men just nu kan jag inte för jag är så satans kissnödig att en droppe vätska till skulle betyda översvämmning. Och det vill vi inte. Så kul ska vi inte ha. Och jag tänkte skriva klart det här inlägget först. Så nu får det vara nog. Jag måste kubba till toan ;-)
God natt på er alla :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0