100118

Hej allihopa!
Nytt år och jag tänkte fokusera lite mer på min blogg. Det var väl kanske inte ett nyårslöfte, men jag kände att det skulle vara kul att börja igen. Nu är jag trött på all snö och kalla nätter. Jag vill ha värme och sol och därför åker jag och familjen till Thailand snart! Jag längtar sjukt mycket!
Jag tänkte ändra lite på min dö-trista design men jag har ingen aning om hur man gör. Så det skulle bara jättesnällt om någon kunde hjälpa mig.
Jag kommer visa upp lite dagen outfits m.m. och skriva lite om vad som pågår i mitt liv just nu som är i en smärre form av kaos just nu. Tjejer tycker ju om att analysera, vare sig vi eller vill det eller inte. Och det är precis vad jag gör. Förmodligen gör jag en höna av en fjäder. Men vad ska man göra när man är helt förvirrad av sina känslor. Och vad ska man göra med killar som aldrig visar vad de vill. Som lämnar en undrande med en miljon frågor. Precis när du tyckt att du kommit över ditt senaste breakdown. Vad ska jag säga, lives a bitch och jag försöker vara snällare. Inte för att jag var elak innan men ibland har man ju sina moments. Så jag tänkte att om jag ler lite mot livet, så kanske livet ler lite åt mig.
För att får lite sommarfeeling lägger jag ut den här bilden från förra sommaren. Bilder kommer ni se mycket av, tyvärr har jag ingen systemkamera. Men en digitalcamera är ju inte fel heller. Jag tycker att den verkligen håller måttet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0