100120

Ciaociao!
Nu är jag bara för trött. Först en fullmatad skoldag - och sen en helkväll med öppethus. Hann inte ens komma hem emellan. Vi åt middag på donken kl 16.00, underbart. Två chickenrap och en liten cola. Man får faktiskt tjocka sig tycker jag. Äta bör man annars dör man. Det var iaf sjukt kul att ragga 94:or till min skola YBC. Jag och mina härliga peeps stod och flörtade med varenda snygg kille som kom genom dörren. På ett diskret och snyggt sätt såklart. Deras mammor var ju med. Det var så himla kul iaf och i slutet kändes det som om min käke gått ur led för att jag pratat så mycket. Jag kommer få träningsvärk imorgon.
I slutet när de typ inte var någon kvar kom Rickard från IB1A och frågade, " hur många telefonnummer har ni fått ikväll då tjejer?" Vi svarade coola som vi är " Vi tar inte nummer från 94or.... om de inte är riktigt heta... och mogna" Sen blev jag nästan nerbrottad för att jag slog honom lite löst i huvet med en pappersrulle. Ojojoj, what a night haha.
Jag kallar mig själv 4 språkig numera. Jag kan Svenska, Engelska, Franska (hyffsat, men de gills tkr jag) och Navii-Språk- ololololololololoolololo- eller jag jag tycker att jag kan deras krigsrop. Det är ganska komiskt.
Nu ska plugga i 180 har en massa att läsa till imorgon och öppethus tog så sjukt lång tid. Just det!!
Imorgon är det SUIT-DAY på skolan, alla ska klä sig i kostym eller typ "kontorsmode", FETT KUL! Jag har planerat värsta outfiten som jag tror blir jäkligt bra. Den lägger jag upp imorgon!
Puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0