100121

Ciaociao!
Idag trodde jag att det skulle vara suit-up-day i skolan. Men det var det inte, som tur var extra kollade jag det imorse och insåg att nej det var ju inte idag. Jag drog en lättnads suck eftersom jag inte visste vad jag skulle ta på mig. Jag har ju ingen kavaj! Läget var illa och jag insåg att jag skulle behöva gå och köpa en ( åhh nej *ironisk*). Så efter en hektisk och lång dag i skolan med femenistiska lärare och många skratt så gick jag till Sickla galleria. Det är så skönt att det ligger precis brevid. Älska. Ett helt köpkvarter och en hel galleria bara 3 min från skolan. Det är livsfarligt. Men fruktansvärt härligt.
Jag lägger upp dagen inköp samt dagens outfit.
Nu har jag pluggat färdigt och ska bara sätta mig med min SOLO och njuta. Jag funderar på att snart permanenta om mitt hår. Det är ju rätt så dyrt, och den förra fick jag i födelsedagspresent. Så jag kanske kan be mina päron att betala för den här också. Happy face! As najs idée. Jag vill aldrig gå tillbaka till mitt jätteraka hår. Den som kom på permanenten borde få nobelpris. Så många kriser han/hon löst. På tal om kriser. Stackars alla människor i Haiti. Jag ska skicka ett hjälp-sms. Fatta att få hela sin värld som man känner den förstörd. Förstå att de inte har något hem längre utan bor i tält.
Imorgon åker pappa bort till båtmässan i Düsseldorf, Tyskland. Kommer sakna dig!
Jag lägger också upp en text jag skrivit till mediakommunikationen och svenskan; den handlar om vänskap.
Puss&kram skumbanan
Dagens Outfit
T-shirt (Cottonfield), Satin-tights-byxor (Gina Tricot)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0