100122

Ciaociao och godmorgon!
Igår var en helt sjukt kul dag. Suit day i skolan (glömde för övrigt att lägga upp outfiten igår, så jag gör det nu). Sen finns det ju vissa tråkmånsar som inte vill klä upp sig eller vara med i sånna events. Det förstör känslan lite. Tur var iaf att de flesta hade klätt upp sig. Efter skolan drog jag till tandläkaren för lite rådgivning och för att fixa tandställningen. Det är ju inte lång tid kvar nu! Mars sa de senaste gången jag frågade. Men jag tror inte att jag kommer få ta bort den då. Först sa dem ettan, sen sa de till jul nu till mars så jag tror inte riktigt på att de kommer att hända.
Hur som helst, efter tandläkaren gjorde jag några små inköp. Lägger upp bilder på dem lite senare.
På kvällen var tjejerna i klassen inbjudna till Josefin på middag. Det var hur mysigt som helst! Tack för en helt underbar kväll. Det är så himla mysigt att bara sitta och prata om allt från himlen och tillbaka. Det är sjukt bra för sammanhållningen, vi ska ju gå 3 år tillsammans och det här förde oss närmare varandra. Vi berättade saker för varandra som vi aldrig berättat förut. Och det är ju så det ska vara. Tjejer ni är bäst! Och tack Josefin för en sjukt god middag.
Nu ska jag börja göra i ordning mig för dagen. Tog en underbar sovmorgon idag eftersom jag kom hem sent igår.
Ha det bra nu! Puss

Kommentarer
Postat av: hytting mjau!

heeeeeeeej :D najs bloog lään :D ;)/ hytting <3

2010-01-24 @ 11:55:12
Postat av: hytting mjau!

heeeeeeeej :D najs bloog lään :D ;)/ hytting <3

2010-01-24 @ 11:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0