Ciao!

Hur mår ni idag?
Jag är fett trött efter en lång helg. Ja, för en gångs skull kändes den lång (?!). Trodde aldrig jag skulle få sova igår. Men det var sjukt härligt och kul att fira Maddes 16 års dag! Klara från Göteborg var uppe och hälsade på. Så igår drog vi in till stan och satt på Kofi i några timmar och fikade. Sedan gick vi och tittade på Snabba Cash med Kalle och Gustav. Den var skit bra! Asså det är inte många killar som passar i snagg. Men asså han som spelade JV. Ojojojoj den grabben var tight. Jag tyckte den var obehaglig, Klara var rädd och Madde som är härdad och tittar på för mycket skräckfilmer var inte det :P.
Idag ska jag bara ha en mys och chill dag. Ska lägga ansiktsmasker, köra fotbad, måla naglarna, titta på film och äta våfflor :).
Nu kommer lite outfits och bilder från helgen!
Grattis Madde hahahah! Schmexy skor från Din Sko,
helt fruktansvärda!
Kvällens halva outfit på Maddes Sweet 16:
Rosa top m. puffärm - Bikbok
Hela outfiten: Top m. Puffärm - Bikbok, Tight kjol
med dragkedja på sidan - Monki
Maddes och jag. Grattis! <3
Mads och Claris <3
Go madde, go go go madde! <3 Grattis igen sötnos! Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0