Ciaociao

Nu är jag hemma från skolan :) finally. IB tar kål på mig. På min sista lektion (matte) så höll jag på att somna. Alltså verkligen somna, inte för att det var ointressant men för att jag var så satans trött. Geometri kunde ta sig där solen inte skiner och jag satt där och klippte med ögonen. Men nu är det över! Wiiiie haha :) nu har jag ätit våfflor, igen, (a). Och är mätt och nöjd. Nu väntar social-studies-plugg och DANS! Första lektionen idag, YES! Hur länge ska man behöva vänta egentligen. Känner att jag behöver bli lite fit inför Thailand. Man vill ju inte gå runt som en dallrande gélehög. Även om läget nog är så just nu. Tagga, tagga, tagga. Det ska bli sååå kul!
Åh nej! Jag har ju matte läxa också. Bajs. Nu ska ni få se den otroligt vackra synen. It will blow you away. Man kan tro att alla kurser finns i den, men nejdå. Bara A och B. Helt omöjligt.
Ha det bäst nu!

Och så här ser jag ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0