Ciaociao

Nu är jag i skolan och vi har håltimme. Fett skönt för nu är det bara idrott kvar och sen slutar vi! :) då ska jag möta upp Amanda och vi ska vandra runt lite i gallerian. Hon ska hitta någon klänning till ikväll. Och jag är smakråd :). Dagens och kvällens outfit kommer ut snart typ ikväll eller nått.
Är faktkiskt inte så trött men jag tror att jag kommer behöva ta en nap efter skolan. Annars kommer jag somna vid 9. Och det skulle ju vara fail.
Det är tråkigt när något händer som man inte väntade sig. På ett negativt sätt menar jag. När ens liv för stunden bygger på något så litet kan den lika snabbt som det kom få allt att rasa. Nu har jag fått nog, enough is enough. Jag orkar inte anstränga mig mer. C'est fini. Nu ska jag inte bry mig. Punkt.
Ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0