Hallå där kött och blåbär!

Gud vilken härlig känsla. Dans måste ändå vara det bästa som finns! Fett skönt med styrkepass också. Första träningen på året, and more to come. Fy asså jag skäms för att jag inte tränat mer det här året, innan alltså. Men nu så, nu j*vlar! Nu blir det hårdträning för mig. Beach 10, låter inte det konstigt? Beach 08, 09 och...10!? Det låter lite skumt. Lite som när man får en elefant i ögat. Irriterande med andra ord :).
Nu ska jag äta en massa middag och chilla galet :)
Ha det bra sötnosar!
Om jag får dansa är jag lycklig!
Jag på dansuppvisning (solo-roll :D)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där kött och Blåbär xD Har du också börjat blogga? :O Lovar att läsa :)

2010-01-25 @ 21:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0