Hej mitt vinter land... nu ska du bort.

God morgon, idag har jag varit lite busig och tog sovmorgon :). Inget skolk men jag är klar med projektet vi håller på med. Så då börjar jag kl 12. Hade grymt svårt att somna igår, och jag som alltid brukar snusa in efter några minuter. Vad kunde det bero på? Jag tror det är för att jag har så himla mycket tankar i mitt huvud just nu, vissa gör mig stressad. Andra bara finns där för att jag ska komma ihåg att göra något nästa dag. Det blir helt klart overload för min hjärna.
Nu ska jag plugga lite historia inför seminariet idag och sen på sista lektionen måste jag åka till min läkare för att hämta ut ett recept på medicin. Efter det bär det av till Östermalm där jag ska träffa en kompis. Vi har inte setts på jätte länge jag quotar henne "år och månader sen" fast kanske inte riktigt år menmen. Jag ska iaf få låna en klänning av henne till fredag. Jag har typ hur mycket klänningar som helst men inget kändes rätt. Det är ju då man har udnerbara vänner som ställer upp.
Just det, jag vill inte ha mer snö! Nu får det vara nog.
Ha det myyys idag :)
Här kommer dagens outfit, det blir lite halvt myskläder idag.
Stickad kofta - St- Tropez, Hårnål - från Thailand,
Svarta tights och kjol (som inte syns kom jag på).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0