Snökaos!

Satan vad det snöar! När jag var påväg hem och kom in genom dörren kändes det som om jag hade duschat. Allt var precis genomblött. Jag hade gått till skolan i mina converse och min tunna jacka och struntat i alla varningar om snöstorm. Nej nej tänkte jag, det är säkert bara ett pr-trick. Väderkanalen kanske går lite dåligt. Nu är det ju praktiskt taget vår. Men så kom snön och jag stod där snopen med hakan ner i marken och gapade. Efter att jag konstaterat att mitt val av kläder var smått dåligt och lite för vårigt började jag gå.
Jag och Clara köpte present till kära Madde och nu sitter jag här och har hjärnornas kamp mot min dator. Öppna din j*vla trashcan! Hur svårt kan det vara. Det finns till och med en knapp som säger att tryck här så öppnas den. Men icke. Har tryckt i mig två av mina failmuffins från igår. Smakar gott men de ser lite ut som att... de typ hade en lite skev uppväxt.
Nu kommer dagens outfit, bättre sent än aldrig och lite egobilder på mig. Jag försökte nämnligen göra en sotad make. Det gick sådär. Jag tycker mest att jag ser ut som ett förvirrat skogstroll. Tänkte kanske ha det på festen på fredag. Och skogstroll är väl sexy? Särskillt när håret står på ända och ser ut som en lejonman. Nu ska jag sluta skriva och fortsätta kampen mot min dator. Jag svär att den gör det med flit. Den tycker inte om mig. Okej ag har tappat den en gång. Men hallå den kan ju inte förvänta sig en kungatron.
Ses alla snögubbar!
Dagens Outfit - Skjorta från Marco Polo, skärp - Vero Moda,
Armband bl.a - Thomas Saabo, Svart kjol - Gina Tricot.



Kvällens mys-outfit (med sotade ögon) - T-shirt med
tryck - Gina Tricot, Örhängen - Wishing Tree



Sotade ögon. Egobild hehe. Bare with me here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0