Vandrande-pinnen på crack goes dancin'

God morgon allesammans :)
Hade ni en bra kväll? Det hade jag, vill tacka Madde för det. Underbara vän som alltid ställer upp vad än för konstigheter jag hittar på. Det var en otroligt lyckad kväll och alla hade skit kul! Nu är jag rätt trött om ni förstår vad jag menar, lite sliten. Men lever man ett rockstar life så är det sånt man får ta. Vi dansade hela kvällen och levde livet.
Nu kom jag precis hem från min Solorolls-träning. När jag vaknade hade jag väl inte precis siktet på att gå och dansa i en timme och ta ut mig. Men det var precis vad jag gjorde. Det var lätt värt det. Visst jag var lite trött och seg i början men sen flöt det. Jag håller på att lära mig en sjukt skön jazzdans med lite mystisk musik.
Lägger upp lite bilder från igår lite senare idag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det fika med bästa Madde <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0