BAJS situationer

Jag blir så jäkla sur. Imorgon är sista danslektionen innan lovet och uppisningen. Det är ju såklart då min bästa kompis Amanda har konsert. En så dum satans situation. Jag vill ju vara där och stötta henne och titta. Men samtidigt vet jag att detta kan vara den avgörande lektionen för om jag kommer klara min egen uppvisning. Vad ska jag göra? Min mamma säger att jag borde gå på dansen. Usch asså, varför måste sånt här alltid hända mig :-(.

Imorn har jag och Josefin planerat att sola solarium. Jag är fett nervös, det är min första gång. Jag är så grymt trött på att vara blek. Vet att mamma inte tycker att jag ska. Men jag tänker nog göra det ändå ;-). Nu när jag ändå håller på med min "tonårsrevolt" kan jag ju passa på att peirca magen också ;-). Är dock ganska rädd för att jag ska få canser, eller att det inte blir bra. Tänker ju inte sola mig till en apelsin, men lite lätt bränna bara. "Solkysst". Tur att jag har Josefin med mig, som har gjort det innan.

Nu ska jag snart sova. Sovmorgon imorn igen, har det hela veckan :-D.
ha det bäst! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0